fredag 1. februar 2008

Ut på tur

Da skal jeg til Tanzania igjen, for å undervise. Det blir et ganske kort opphold denne gangen. Reiser med fly på søndag, og drar igjen tirsdag, litt over en uke etter. Vet ikke helt når jeg kommer hjem, men drar til Arusha først. Skal prøve å få tatt noen bilder fra turen, siden jeg nå har fått meg blogg...
Jeg har vært her i Nairobi siden gjestene dro. Har undervist på Rosslyn. Tiden har gått veldig fort, vet ikke helt hva jeg har holdt på med. Livet her er ganske rolig. Vi preges jo av det som skjer i landet, og er nok litt mer i ro enn ellers. Når jeg kommer tilbake er det ikke lenge til jeg skal treffe Silje, det blir bra. Vet ikke om de kommer til Kenya, eller om vi møtes i Tanzania. Det vil tiden vise.
Oppdatering kommer om et par uker.

2 kommentarer:

Unknown sa...

ja? er veldig spent på hvordan du har hatt det og hvordan bussereisen hjem var?

Marianne sa...

Nytt innlegg